ZBrush

Savladaj skulpturiranje u ZBrushu!

Razvij vještinu skulpturiranja i udahni svojim likovima i scenama novi život!

Uči i razvijaj se pod vodstvom nagrađivanog 2D i 3D artista Igora Puškarića.

Predavanja možeš pratiti u Zagrebu ili online iz udobnosti svog doma putem livestreama.

Na raspolaganju ti je sva naša oprema (desktop računala i grafički tableti), tokom predavanja i za vježbu.

ZBrush

300 kn

mjesečno

3.240 kn (s 10% popusta)

jednokratno

32 sati

predavanja i vježbe

12 rata bez kamata

gotovina ili kartice

Vrijeme održavanja tečajeva

Početak tečaja

16.2.2019.

Kraj tečaja

6.4.2019.

Dani i vrijeme tečaja

Subotom, 9:00-12:00 sati

Što je ZBrush i čemu služi?

ZBrush je jedan od poznatijih softvera za 3D skulpturiranje (3D sculpting). Rad u njemu nije temeljen na postavljanju različitih poligona, već na oblikovanju „digitalne gline“.

Sam pristup radu sličniji je tradicionalnim metodama modeliranja glinom pri čemu je relativno nebitan cijeli spektar faktora poput niskog broja poligona, UV mapiranja ili urednog edge flowa kao što je to slučaj u standardnom poligonalnom pristupu.

Neizostavan je alat u mnogim svjetskim studijima za izradu videoigara, ali i općenito u modernoj industriji zabave.

Pixologic, tvrtka koja stoji iza ZBrusha, prvenstveno ga je osmislila za 3D skulpturiranje (3D sculpting) organskih modela. Tijekom vremena dobio je značajnije pomake za rad i izvan tog područja. Program ima dosta segmenata koji djeluju u realnom vremenu (real-time segment) radi lakšeg i optimalnog korištenja, kao i pregršt mogućnosti za low poly operacije.

Zašto skulpturiranje u ZBrushu?

Razlike u pristupu modeliranja likova nastaju tek nakon što se odredi kakav je tip ili stil modela potreban, koju i kakvu ulogu će lik imati te hoće li biti animiran, modularan i kolika će biti njegova zastupljenost na ekranu.

Kao što smo već spomenuli, rad u ZBrushu nije temeljen na postavljanju različitih poligona u zamišljenom prostoru, već formiranjem neke vrste „digitalne“ gline koju korisnik oblikuje na ekranu po svojoj želji. Zbog toga se ZBrush često naziva „kiparskim“ (sculpting) programom.
Time se uvelike razlikuje od „poligonskih“ programa za 3D modeliranje poput Blendera, 3D Studio Maxa ili Maye što ga čini idealnim za stvaranje organskih modela.

Možemo reći da su na neki način postupci u njemu više umjetnički i dizajnerski nego tehnički.

ZBrush nalazi široku primjenu i u 3D print industriji, gdje služi za razvijanje prototipa vozila, medicinskih proteza i alata. Omiljen je i među kiparima, kao i u svijetu dizajnera nakita, skulptura i figurica.

Radionica ZBrusha namijenjena je svima koji žele:

  • Pristupiti industriji neovisno o dosadašnjem iskustvu
  • Razviti vještinu skulpturiranja organskih modela
  • Praktičan rad i savjete prilagođene svakom individualnom polazniku
  • Učiti i razvijati se pod vodstvom nagrađivanog 2D i 3D artista Igora Puškarića

Što ćeš naučiti?

  • Uvod u Zbrush - osvrt na UI, pokaz ključnih alata, objašnjavanje terminologije
  • Savladati osnovnu terminologiju i teoriju
  • Generalni pristup skulpturiranju
  • Izrada zajedničkog planiranog objekta, objašnjenje ispravnog pristupa tom specifičnom objektu
  • Postepeno širenje korištenih alata i uvođenje šireg spektra opcija
  • Izrada vlastitog modela i pojašnjavanje značaja prezentacije istog
  • Korištenje svega naučenog uz dodavanje vještina specifičnih za vaš model i pojašnjavanje značaja prezentacije istog
  • Završno detaljiziranje vašeg modela, prezentacija i export

Struktura radionice:

  • Grupna predavanja i praktični rad u Machini [28 sati]
  • Samostalne vježbe kod kuće ili u Machini [28h]

Online predavanja

Ako ne možeš biti fizički prisutan na predavanju možeš nam se priključiti i putem live streama (prijenos uživo iz učionice putem Skypea) koji ti omogućuje praćenje predavanja iz udobnosti vlastitog doma uz mogućnost interakcije s predavačem i ostalim polaznicima. Uz to svako predavanje se i snima pa ga možeš odgledati i naknadno!

Neovisno pohađaš li tečaj u učionici ili online, imaš pravo na individualne konzultacije s predavačem kako bismo bili sigurni da ćeš dobiti kvalitetno znanje i odgovore koji ti nedostaju.

Iako ne radimo razliku između praćenja tečaja u učionici ili online cijena online tečaja sada je 50% niža s obzirom na to da niste u mogućnosti koristiti našu opremu.

Što nakon radionice?

  • Nakon završetka tečaja i predaje završnog rada slijede revizije radova u svrhu sastavljanja portfelja te daljnje razvijanje vještina
  • Pomažemo ti u pronalaženju posla; obavještavamo o otvorenim pozicijama, radimo probne razgovore za posao, pomažemo u sastavljanju životopisa i doradama portfelja
  • Organiziramo networking evente i panel diskusije poput Game Dev Career Daya s domaćim stručnjacima iz industrije videoigara
  • Savjetujemo i usmjeravamo u osnivanju vlastitog studija putem programa inkubacije
author

Predavač

Igor Puškarić

Igor Puškarić nagrađivani je 2D i 3D generalist i predavač ZBrush skulpturiranja u Machini. Njegovo radno područje djelovanja obuhvaća cijeli spektar vizualnog karaktera uključujući koncept art,viz dev,ilustraciju,3D modeliranje i sculpting, rigging,teksturiranje, animaciju, storyboarding i postprocessing. Osim toga, bavi se prodajom modela, promocijom i art direkcijom. Glavni alati izbora su mu Zbrush, 3DMax i Photoshop, uz povremenu primjesu drugih alternativa poput Xnormala, Marmoseta, Keyshota i nDo-a. S više od 8 godina profesionalnog iskustva na pretežito stranim projektima, Igor vlada širokim spektrom vještina na području 2D i 3D umjetnosti. Kao profesionalni freelancer Igor će vas uvesti u osnove skulpturiranja u ZBrushu, ali i odgovoriti na sva pitanja oko gradnje karijere.

Popuni kontakt formu