Unreal engine

Nauči raditi 3D igre bez programiranja!

Razvij vještinu izrade igre pomoću moćnog Unreal Enginea i njegovog Blueprint sustava, bez znanja programiranja!

Uči i razvijaj se pod vodstvom profesionalnog game developera koji trenutno radi na projektu Skyfleet.

Predavanja možeš pratiti u Zagrebu ili online iz udobnosti svog doma putem live streama i snimki predavanja.

Na raspolaganju ti je sva naša oprema (laptopi i grafički tableti), tokom predavanja i za vježbu.

Unreal engine

550 kn

mjesečno

6600 kn

jednokratno

80 sati

predavanja i vježbe

12 rata bez kamata

gotovina ili kartice

Vrijeme održavanja tečajeva

Početak tečaja

16. 05. 2018.

Kraj tečaja

01. 08. 2018.

Dani i vrijeme tečaja

Srijeda 17:00 - 18:30, Petak 18:00 - 21:00

Što je zapravo game engine i kako funkcionira?

Svaki game engine je u principu simulator stvarnosti. On pruža virtualni pogon u kojem postoje zakoni fizike te nam daje podlogu na kojoj izgraditi bilo kakav interaktivni sadržaj.

Odlika dobrog game enginea je da pokušava čim preciznije simulirati stvarni svijet. To uključuje osnovne zakone fizike poput gravitacije pa sve do vrlo kompleksnih izračuna odbijanja svijetla sa različitih površina.

Zašto je dobar Blueprint sustav u Unrealu?

Sastavni dio Unreal Engina 4 je Blueprints - sustav vizualnog skriptiranja koji omogućava osobama bez velikog znanja programiranja da stvore interaktivne elemente: paljenje i gašenje svijetla, otvaranje i zatvaranje vrata, promijenu boje ili teksture materijala, zamjenu 3d modela iz scene u stvarnom vremenu, i još mnogo toga.

Za takav način programiranja nije potrebno pisati sam kod, već je on unaprijed definiran  te je na pojedincu da prema sistemu drag and drop već predefinirane kodove slaže i povezuje. Ovo uvelike ušteđuje vrijeme programiranja same igre, omogućuje puno lakše snalaženje među kodovima te smanjuje vjerojatnost pogrešaka u kodu na minimalnu razinu.

Tečaj Unreal Enginea namijenjen je svima koji žele:

  • Pristupiti industriji neovisno o iskustvu u programiranju
  • Savladati game development i definiranje gameplaya
  • Naučiti kako izgraditi realistične likove i okruženja
  • Savladati objektno orijentirano programiranje
  • Praktičan rad i savjete prilagođene svakom individualnom polazniku                                           

Što češ naučiti?

  • detaljno upoznavanje Viewporta (manipuliranje scenom, objektima)
  • kreiranje i editiranje vlastitih objekata
  • učenje svjetlosti (directional, point and spot lights)
  • savladavanje materijala i terena - heightmaps, terrain materials
  • animacija i osnove kolizije
  • AI i game UI (osnove)
  • Blueprints

Struktura tečaja

  • Grupna predavanja i praktični rad u Machini [80 sati]
  • Samostalne vježbe kod kuće ili u Machini [80h]

Tečajeve smo pripremili kao kombinaciju predavanja i vježbi što vam osim stjecanja ključnih kompetencija omogućava da krenete u izradu portfelja ili napravite prvi gotov projekt u suradnji s polaznicima ostalih tečajeva.

Svako predavanje sastoji se od prezentacija, diskusija i individualnog rada.

Na kraju svakog predavanja predavač dodjeljuje zadatke za vježbe koji pomažu da samostalno prođete kroz cjelokupno gradivo koje se pokrilo, te utvrdite znanja i vještine.

online_predavanja

ONLINE PREDAVANJA

Ukoliko ne možeš biti fizički prisutan na predavanju ali ipak želiš usvojiti novu vještinu ili poboljšati vještine koje već imaš, možeš nam se priključiti i putem live streama (prijenos u živo iz učionice putem Skypea) koji ti omogućuje praćenje predavanja iz udobnosti vlastitog doma uz mogućnost interakcije s predavačem i ostalim polaznicima.

Uz to svako predavanje se i snima pa ga možeš odgledati i naknadno!

Neovisno da li tečaj pohađaš u učionici ili online imaš pravo na individualne konzultacije s predavačem kako bi smo bili sigurni da ćeš dobiti kvalitetno znanje i odgovore koji ti nedostaju.

Iako ne radimo razliku između praćenja tečaja u učionici ili online, jer je vrijednost u znanju a ono je jednako za sve, cijena online tečaja je sada 20% niža s obzirom da niste u mogućnosti koristiti našu opremu, dok je za polaznike iz Srbije, Crne Gore te Bosne i Hercegovine cijena online predavanja snižena 50%!

ZAVRŠNI RAD

Po završetku tečaja čeka vas završni zadatak koji je uvjet za diplomu ali i za pronalazak posla u industriji!
Ovisno o tečaju koji ste upisali, završiti ćete ga tijekom edukacije ili tokom minimalnog zadanog roka koji će odrediti vaš predavač prikladno težini projekta.

Napredak, postignuća, probleme i nejasnoće nastale tokom samostalnog rada, polaznik može prodiskutirati s predavačem u predodređeno vrijeme.
Tijekom rada na završnom projektu predavač ti je na raspolaganju za konzultacije a Machina ti pruža prostor za rad.

ŠTO NAKON TEČAJA? 

Nakon tečaja postajete dio Machina Alumni zajednice bivših polaznika, te vam se otvaraju mogućnosti suradnje na postojećim projektima, ili vam pomažemo u pokretanju i razvoju vlastitog projekta, bio on komercijalan ili pokazni u svrhu dobivanja posla u nekom postojećem studiju.

Između završetka edukacije i ulaska u program inkubacije ili zapošljavanja čeka vas usavršavanje vještina, izrada portfelja te pisanje životopisa.

Kako izgleda dobar portfelj te koje su minimalne vještine koje u njemu morate pokazati možete saznati od predavača na tečaju ili dogovoriti konzultacije s Machina timom  za sve detalje oko zapošljavanja.

 

author

Predavač

Ognjen Kuharić

Ognjen radi u IT industriji već više od 10 godina, te je glavni programer na video igri Skyfleet. Kao entuzijastični gamer bio je fasciniran načinom na koji funkcioniraju računalne igre, što je bila glavna motivacija za učenje i usavršavanje u Unreal Engineu.

Popuni kontakt formu