Kreativno pisanje

Pristupi industriji iz scenarističkog kuta!

Razvij novu vještinu koja će obogatiti tvoja već postojeća znanja i gurnuti te u novom karijernom smjeru.

Uči i razvijaj se pod vodstvom profesionalnog scenarista i game dizajnera Siniše Bahuna

Predavanja možeš pratiti u Zagrebu ili online iz udobnosti svog doma putem Skypea.

Na raspolaganju ti je sva naša oprema, tokom predavanja i za vježbu.

Kreativno pisanje

283

mjesečno

3399

jednokratno

50

predavanja i vježbe

12 rata bez kamata

gotovina ili kartice

Vrijeme održavanja tečajeva

Početak tečaja

5.11.2018.

Kraj tečaja

17.12.2018.

Dani i vrijeme tečaja

ponedjeljkom i petkom od 18:30-21:30

Zašto kreativno pisanje?

Od filma, novinarstva, videoigara do prodaje i marketinga, kreativno pisanje (i pisanje za interaktivne medije) pronašlo je svoje mjesto u mnogim industrijama.

Danas mnoge tvrtke svoje zaposlenike šalju na dodatne edukacije, radionice i usavršavanja kreativnog pisanja upravo kako bi svoje proizvode i usluge predstavili na inovativan i originalan način.

Kreativno pisanje nije isto što i copywriting. Za razliku od copywritingakreativno pisanje fokusira se na stvaranje vjerodostojnih likova, priča i dijaloga, neovisno da li je vaš medij film, knjiga, igra ili reklamno - promotivni video.

Pisanje za industriju zabave se ne svodi na puko izmišljanje novih likova i priča. Bogatstvo koje ti pisci unutar ove industrije nude, leži u detaljima koji oživljavaju narativ.

Više o primjeni kreativnog pisanja u raznim industrijama pročitajte u našem blogu "Kreativno pisanje za interaktivne medije"a ukoliko vas zanima pozicija pisaca u industriji video igara te kako krenuti s razvojem vještine i karijere svakako pročitajte i blog ˝Kako započeti s karijerom pisca za videoigre˝ .

Tečaj kreativnog pisanja namijenjen je svima koji žele:

  • Pristupiti industriji iz scenarističkog kuta neovisno o iskustvu
  • Razviti vještine pisanja za različite medije
  • Praktičan rad i savjete prilagođene svakom individualnom polazniku
  • Učiti i razvijati se pod vodstvom profesionalnog filmskog i televizijskog scenarista te pokretačem indie studija Pixel Cabaret

Kroz rad u malim grupama, cilj predavača je da svaki polaznik osvijesti svoje vlastite želje i sposobnosti kao pisac.
Polaznike se ohrabruje da razvijaju svoja idejna rješenja i razmišljaju o njima u sklopu medija videoigara.
Gotovo nakon svakog predavanja, polaznicima će se predočiti zadaci s ciljem da bolje usvoje dotad izloženo gradivo.

Tijekom tečaja polaznici će se upoznati s osnovama osmišljavanja igrivosti, to jest- dizajniranja zabavnih elemenata u interaktivnom mediju koji drže pažnju igrača i pomažu u prepričavanju priče. Svaki polaznik će na kraju tečaja osmisliti vlastitu priču te na temelju iste napraviti game dizajn dokument (GDD). GDD je glavni dokument, nacrt,  koji će pokazati kako se ta igra treba napraviti.

Polaznici će također savladati korištenje inklewritera, jednostavnog softvera pomoću kojeg možete pisati dok igrate (write as you play).

Ovaj softver vam pomaže tako da vam ;

a) omogućuje da raščlanjujete priču te nudite izbor unutar pripovijedanja

b) prati koji putevi priče su dovršeni, a koje dijelove priče još trebate napisati.

Pomoću njega možete dobro izvježbati stvaranje narativa za vizualne novele poput poznate 80 Days.

 

Što game dizajn ima s kreativnim pisanjem?

Iako video igre još istražuju puni potencijal pričanja priča na interaktivan način, i ta doza interaktivnosti koju imamo daleko je veća od klasičnih medija gdje nam se informacija i priča prezentiraju, te je mi pasivno upijamo. Videoigre (ili barem neke od njih) od nas zahtijevaju da aktivno sudjelujemo u radnji i samoj priči.

Osmisliti likove i napisati radnju samo je prvi korak u izradi dobre interaktivne priče.
Ta priča se mora prepričati ne samo kroz dijalog već kroz svaki element jedne videoigre ili interaktivnog medija – zvuk, dizajn svijeta i način interakcije s pričom. Vještine uklapanja priče u kompleksno interaktivno dijelo ili videoigru se zovu vještine game dizajna (više o ovome možete pročitati u blogu o kreativnim piscima u industriji videoigara).

Što ćeš naučiti?

  • Razvoj priče: od ideje do sinopsisa
  • Razvijanje originalnih i vjerodostojnih likova
  • Dizajn likova i svijeta
  • Tempo, motivi i metafore
  • Stuktura priče u mediju videoigre
  • Odnos mehanika igre sa pričom
  • Razlike u pisanju za različite vrste igara
  • Najčešće pogreške u pisanju za videoigre
  • Korištenje  Inklewritera

Struktura tečaja:

  • Grupna predavanja i praktični rad u Machini [50 sati]
  • Samostalne vježbe kod kuće ili u Machini [50h]

ONLINE PREDAVANJA

Ukoliko ne možeš biti fizički prisutan na predavanju možeš nam se priključiti i putem live streama (prijenos uživo iz učionice putem Skypea) koji ti omogućuje praćenje predavanja iz udobnosti vlastitog doma uz mogućnost interakcije s predavačem i ostalim polaznicima. Uz to svako predavanje se i snima pa ga možeš odgledati i naknadno!

Neovisno pohađaš li tečaj u učionici ili online, imaš pravo na individualne konzultacije s predavačem kako bismo bili sigurni da ćeš dobiti kvalitetno znanje i odgovore koji ti nedostaju.

Iako ne radimo razliku između praćenja tečaja u učionici ili online cijena online tečaja sada je 50% niža s obzirom na to da niste u mogućnosti koristiti našu opremu.

Što nakon tečaja?

  • Nakon završetka tečaja i predaje završnog rada slijede revizije radova u svrhu sastavljanja portfelja te daljnje razvijanje vještina
  • Pomažemo ti u pronalaženju posla; obavještavamo o otvorenim pozicijama, radimo probne razgovore za posao, pomažemo u sastavljanju životopisa i doradama portfelja
  • Organiziramo networking evente i panel diskusije poput Game Dev Career Daya s domaćim stručnjacima iz industrije videoigara
  • Savjetujemo i usmjeravamo u osnivanju vlastitog studija putem programa inkubacije
author

Predavač

Siniša Bahun

Siniša Bahun je profesionalni dramaturg koji radi kao filmski i televizijski scenarist. Kao nagrađivani autor, sudjelovao je u mnoštvu uspješnih projekata različitih formata. Pisanjem za igre bavi se posljednjih nekoliko godina, tijekom kojih uglavnom radi za domaće studije poput Ironwarda i Exordiuma.

Popuni kontakt formu