3D Modeliranje

Napravi i usavrši svoje 3D modele!

Razvij novu (ili unaprijedi postojeću) vještinu 3D modeliranja i savladaj izradu odličnih 3D likova i scena!

Uči i razvijaj se pod vodstvom profesionalnog 3D modelera i arhitekta Zlatka Groma.

Predavanja možeš pratiti u Zagrebu ili online iz udobnosti svog doma putem live streama.

Na raspolaganju ti je sva naša oprema (laptopi i grafički tableti), tijekom predavanja i za vježbu.

3D Modeliranje

683 kn

mjesečno

7.380,00 kn

jednokratno

80 sati

predavanja i vježbe

12 rata bez kamata

gotovina ili kartice

Vrijeme održavanja tečajeva

Početak tečaja

7. 2. 2019.

Kraj tečaja

20. 6. 2019.

Dani i vrijeme tečaja

četvrtkom, 18:15-21:15

Zašto 3D modeliranje?

Skloniji si kreativnim i umjetničkim vještinama nego programiranju? Smatraš da imaš osjećaj za estetiku i vizualni dizajn? Želiš se baviti nečim kreativnim, no ne znaš kako ni gdje početi? Onda je 3D modeliranje prava vještina za tebe!

Kroz četveromjesečnu edukaciju prilagođenu početnicima savladati ćeš sve od osnova 3D modeliranja u Blenderu pa do izrade gotovih 3D modela, optimiziranih za game engine i ubacivanje u video igru ili za vizualizaciju prostora!

3D modeliranje je vještina čija se primjena neprekidno širi te koja uvelike pomaže u realizaciji vlastitih kreativnih vizija. Uporaba 3D tehnologije nalazi se u filmskoj industriji, industriji video igara i dizajna proizvoda,  pa sve do medicine, arhitekture i automobilske industrije. Ova vještina namijenjena je svima koji žele kreativan, a u isto vrijeme izazovan posao široke primjene.

Za razliku od klasičnog crtanja (bilo na papiru ili digitalno) koje iziskuje mjesece, pa i godine vježbe kako bi tvoja ruka mogla nacrtati ono što je mašta zamislila, 3D modeliranje je na neki način više "tehnička" vještina koja se brže savladava i puno brže nastaju prvi prezentabilni rezultati i radovi!

Više o primjeni 3D modeliranja u raznim industrijama pročitaj u našem blogu, a detaljan plan tečaja možeš skinuti klikom na gumb s gornje desne strane "plan tečaja". Kako bi se bolje upoznao s razvojnim putem jednog 3D modelera, pripremili smo intervju s našim predavačem 3D modeliranja Zlatkom Gromom.

Zašto tečaj 3D modeliranja u Machini?

Kroz petogodišnje iskustvo edukacije razradili smo plan koji na optimalan način ujedinjuje predavanja i prezentacije iskusnog predavača s praktičnim radom, kako biste u što kraćem roku savladali vještinu od temelja i krenuli u izradu vlastitih 3D modela.

Tečaj se održava u ugodnoj i opuštenoj atmosferi s naglaskom na individualni pristup svakom polazniku. Kako ne biste imali prepreka u učenju, osigurali smo i opremljenu učionicu za sve polaznike koji je nemaju kod kuće. Učionica je otvorena za vježbe svaki radni dan od 10:00-17:00 sati.

Osim samih predavanja, veliki naglasak stavljamo na konzultacije i mentorstvo u daljnjem razvoju i nakon završetka tečaja. Machina tim sastoji se od 10 predavača i 5 mentora koji pokrivaju sva polja od programiranja, 2D i 3D dizajna, pisanja, sound dizajna, game dizajna, level dizajna, marketinga i poduzetništva, čiji je zajednički cilj pomoći u razvoju vještina novih članova, ali i same industrije.

Kroz zajednička druženja s ostalim polaznicima, ali i članovima game development studija, upoznajemo vas s industrijom te pomažemo pri pronalasku posla. Više o ovome možeš pročitati na dnu stranice pod sekcijom "što nakon tečaja"!

Tečaj 3D modeliranja namijenjen je svima koji žele:

  • Pristupiti industriji neovisno o dosadašnjem iskustvu u modeliranju
  • Razviti vještine 3D modeliranja, teksturiranja, UV mapping i pripremu za game engine
  • Praktičan rad i savjete prilagođene svakom individualnom polazniku
  • Učiti i razvijati se pod vodstvom profesionalnog 3D modelera

Što ćeš naučiti?

  • Savladati osnovnu terminologiju i teoriju 3D modeliranja
  • Savladati sučelje, navigaciju i alate u Blenderu
  • High i low-poly modeliranje
  • Materijali, teksture i UV unwrap
  • Topologija za likove - lice i tijelo
  • Rigging - mehanički i organski objekti
  • Naučiti proces osmišljavanja i pripreme 3D modela za korištenje u videoigrama
  • Modelirati koristeći program Blender

Struktura tečaja:

  • Grupna predavanja i praktični rad u Machini - predavanja se održavaju jednom tjedno, ponedjeljkom od 18:30 do 21:30 sati tijekom 4 mjeseca. Predavanja se sastoje od prezentacije predavača, diskusije i praktičnog rada tijekom kojeg ćete uz mentorstvo predavača izraditi svoje prve 3D modele.
  • Samostalne vježbe kod kuće ili u Machini - za postizanje optimalnih rezultata preporučujemo da uz sama predavanja minimalno 3-6 sati tjedno provedete u samostalnom radu kod kuće ili u učionici koja vam je, uz svu našu opremu, dostupna svaki radni dan od 10:00 do 17:00 sati.

Online predavanja

Ako ne možeš biti fizički prisutan na predavanju možeš nam se priključiti i putem live streama (prijenos uživo iz učionice putem Skypea) koji ti omogućuje praćenje predavanja iz udobnosti vlastitog doma uz mogućnost interakcije s predavačem i ostalim polaznicima. Uz to svako predavanje se i snima pa ga možeš odgledati i naknadno!

Neovisno pohađaš li tečaj u učionici ili online, imaš pravo na individualne konzultacije s predavačem kako bismo bili sigurni da ćeš dobiti kvalitetno znanje i odgovore koji ti nedostaju.

Iako ne radimo razliku između praćenja tečaja u učionici ili online cijena online tečaja sada je 50% niža s obzirom na to da niste u mogućnosti koristiti našu opremu.

Što nakon tečaja 3D modeliranja?

  • Nakon završetka tečaja i predaje završnog rada slijede revizije radova u svrhu sastavljanja portfelja te daljnje razvijanje vještina
  • Pomažemo ti u pronalaženju posla; obavještavamo o otvorenim pozicijama, radimo probne razgovore za posao, pomažemo u sastavljanju životopisa i doradama portfelja
  • Organiziramo networking evente i panel diskusije poput Game Dev Career Daya s domaćim stručnjacima iz industrije videoigara
  • Savjetujemo i usmjeravamo u osnivanju vlastitog studija putem programa inkubacije
author

Predavač

Zlatko Grom

Zlatko Grom je diplomirani arhitekt s višegodišnjim iskustvom u poslovima arhitektonske vizualizacije. Specijalnost su mu AutoCAD, 3D Studio Max, Mental Ray, Vray, Corona i Revit. Radio je na nekoliko projekata uključujući 3D modeliranje za game development tvrtku Ocean Media.

Popuni kontakt formu